Dane techniczne

Honda VT800 C Shadow (1988)

POWRÓT

Pojemność cylindrów
798 ccm
Układ cylindrów
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚
Średnica tłoka/skok tłoka
79,5 x 80,6 mm
Moc
45,2 kW (61,4 KM) przy 6500 obr/min
Maks. moment obrotowy
70 Nm przy 5000 obr/min
Stopień sprężania
9,4:1
Ciśnienie w cylindrze
1275 ±196 kPa (13 ±2 kg/cm3)
Przeniesienie napędu
przegub Cardana, wał napędowy
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie
Ilość przełożeń skrzyni biegów
4
Rozrząd
OHC, łańcuchy rozrządu
Zawory
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy)
Luzy zaworów
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów
Chłodzenie
wodne (ciecz chłodząca)
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
b.d.
Przyspieszenie 0-100km/h
b.d.
Zużycie paliwa
b.d.
Wymiary
 
długość
2310 mm
szerokość
810 mm
wysokość
1190 mm
prześwit
145 mm
wysokość siedzenia
710 mm
rozstaw osi
1605 mm
Pochylenie główki ramy
33˚
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
228 kg/243 kg
Dopuszczalna masa całkowita
404 kg 
Gaźnik (2 szt.)
 
Typ
VDGGA (Calif.* VDGHA), śr. gardzieli 36 mm
Dysza główna przód/tył
112/112
Dysza biegu jałowego
38
Poziom pływaka
9,0 mm
Śruba wolnych obrotów
2 obr.
Wolne obroty
1000 ±100 (Calif.* 1100±100)
Przednie koło
 
Hamulec
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm
 
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy
Opona
100/90-19 57 S
Zalecane ciśnienie
225 kPa
Tylne koło
 
Hamulec
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm
Opona
140/90-15 77S 
Zalecane ciśnienie
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa)
Materiały eksploatacyjne
 
Zbiornik paliwa
12,0 l (w tym 2,5 l rezerwa);
Etylina 95 (paliwo min. 86 oktan)
Pojemność układu chłodzenia
1,83 l (w tym - 0,27 l zbiorniczek wyrównawczy)
Płyn chłodzący
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)
Olej silnikowy
2,9 l (z filtrem 3l, całkowita 3,5 l);
zalecany: SAE 10W40 API SE-SF
Olej przekładni głównej
130 ml (całkowita 150 ml), SAE 80 W
Płyn hamulcowy
DOT4
Płyn układu sterowania sprzęgła
DOT4
Amortyzator przedni
445 ml/goleń; olej (zalecany) SAE 15W (ATF)
Ciśnienie w amortyzatorze przednim
0-6 psi maks. 43 psi
Akumulator
12V 14Ah
Alternator
340W/5000 obr/min.
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.)
NGK: DPR7EA-9, DENSO: X22EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm



* Wersja "California" z układem filtrowania odpowietrzenia zbiornika paliwa.

POWRÓT : DO GÓRY

Uwaga! Autorzy strony dołożyli wszelkich starań i dokonali wszelkich
możliwych weryfikacji, aby przedstawione tu dane były zgodne
z faktycznymi, nie mogą jednak gwarantować tego w 100%.