Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
749,5 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
79,5 x 75,5 mm |
Moc |
48,6 kW (66 KM) przy 7500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
66,7 Nm przy 6000 obr/min |
Stopień sprężania |
9,8x1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1020 - 1420 kPa |
Przeniesienie napędu |
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
6 (5 + nadbieg) |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi |
|
Prędkość maksymalna |
- km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
- s |
Zużycie paliwa |
- l/100km |
Wymiary |
|
długość |
2190 mm |
szerokość |
860 mm |
wysokość |
1200 mm |
prześwit |
150 mm |
wysokość siedzenia |
760 mm |
rozstaw osi |
1525 mm |
Pochylenie główki ramy |
32˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
211 kg/225 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
395 kg |
Gażnik (2 szt.) |
|
Typ |
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 36 mm |
Dysza główna przód/tył |
-/- |
Dysza biegu jałowego |
-- |
Poziom pływaka |
7,5 mm |
Śruba wolnych obrotów |
-- obr. |
Wolne obroty |
900 ±100 |
Przednie koło |
|
Hamulec |
dwie tarcze, średnica tarczy: 336 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
110/90-19 62 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa |
Tylne koło |
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm |
Opona |
140/90-15 70 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa) |
Materiały eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
12,5 l (12 l od 1986); w tym rezerwa 2,0l) |
Pojemność układu chłodzenia |
1,7 l (w tym - l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn chłodzący |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy |
3,0 l (całkowita 3,5 l); SAE 10W40 |
Olej przekładni głównej |
130 ml (całkowicie 170 ml) ; SAE 80W |
Płyn hamulcowy, płyn układu włączania sprzęgła |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
470 ml/goleń; olej AFT ( SAE 10W) |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
0-40 kPa |
Akumulator |
12V 16Ah |
Alternator |
340 W przy 5000 obr/min |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |