Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
583 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚, czopy wału przestawione o 76˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
75,0 x 66,0 mm |
Moc |
- kW (- KM) przy - obr/min |
Maks. moment obrotowy |
- Nm przy - obr/min |
Stopień sprężania |
9,2:1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1324 ±98kPa (13,5 ± 1 kgf/cm2) |
Przeniesienie napędu |
łańcuch (zębatki: -/- zęby, łańcuch - ogniw) |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
4 |
Rozrząd |
SOHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
ssące: 0,15 ± 0,02 mm, wydechowe: 0,20 ± 0,02 mm |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna |
- km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
- s |
Zużycie paliwa |
ok. - l/100km |
Wymiary
|
|
długość |
2310 mm |
szerokość |
890 mm |
wysokość |
1125 mm |
prześwit |
140 mm |
wysokość siedzenia |
690 mm |
rozstaw osi |
1605 mm |
Pochylenie główki ramy |
35˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
199 kg/213 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
b/d |
Gaźnik (2
szt.) |
|
Typ |
CV (Constant Velocity) śr. gardzieli 34 mm |
Dysza główna |
115 |
Dysza biegu jałowego |
40 |
Poziom pływaka |
7,0 mm |
Śruba wolnych obrotów |
patrz dodatek |
Wolne obroty |
1200 ±100 |
Przednie koło
|
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
100/90-19 57 S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 160 mm |
Opona |
170/80-15 77S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa) |
Materiały
eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
11,0 l (w tym 3,4 l rezerwa); Etylina 95 |
Pojemność układu chłodzenia |
1,6 l (w tym 0,4 l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn chłodzący |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy |
wymiana 2,1 l (z filtrem 2,25, całkowita 2,8 l); SAE 10W40 API SE-SF |
Olej przekładni głównej |
n/d |
Płyn hamulcowy |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
449 ml/goleń; olej SAE 7,5 (ATF) |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
n/d |
Akumulator |
12V 8Ah |
Alternator |
345W/5000 obr/min. |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
|
standard |
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |
niskie temperatury użytkowania |
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |
zalecane przy długich trasach |
NGK: DPR9EA-9, DENSO: X27EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |
Dodatek - ustawienie śruby skladu mieszanki |
Usunąć zabezpieczenie (zaślepkę) śruby. Wkręcić śrubę do wyczuwalnego oporu (zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara). Odkręcić o 1 i 1/4 obrotu. Uruchomić i rozgrzać silnik przez ok. 10 minut. Ustawić "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min. (zalecane użycie obrotomierza warsztatowego). Wykręcić śrubę o 1/2 obrotu. Jeśli obroty silnika zwiększą się o ponad 50 obr./min. wykręcić śrubę o kolejne 1/2 obrotu aż obroty przestaną wzrastać. Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min. Wkręcić śrubę gaźnika przedniego cylindra aż obroty spadną o 50 obr./min. Wykręcić śrubę o 1 obrót. Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min. Wkręcić śrubę gaźnika tylnego cylindra aż obroty spadną o 50 obr./min. Wykręcić śrubę o 1 obrót. Ustawić ponownie "wolne" obroty silnika na 1200 ±100 obr./min. Zabezpieczyć śruby zaślepkami. |