Dane techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
125 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin |
Średnica tłoka/skok tłoka |
42,0 x 45,0 mm |
Moc |
11 kW (15 KM) przy 11000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
10,5 Nm przy 9000 obr/min |
Stopień sprężania |
11,8:1 |
Ciśnienie w cylindrze |
b.d. |
Przeniesienie napędu |
łańcuch |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
5 |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
2 zawory/cylinder |
Luzy zaworów ssące/wydechowe |
0,15 mm/0,20 mm |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi |
|
Prędkość maksymalna |
110 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
b.d. |
Zużycie paliwa |
b.d. |
Wymiary |
|
długość |
2300 mm |
szerokość |
890 mm |
wysokość |
1110 mm |
prześwit |
145 mm |
wysokość siedzenia |
680 mm |
rozstaw osi |
1530 mm |
Pochylenie główki ramy |
b.d. |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
145 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
b.d |
Gaźnik (2 szt.) |
|
Typ |
podciśnieniowy |
Dysza główna przód/tył |
70/75 |
Dysza biegu jałowego |
35 |
Poziom pływaka |
13,7 mm |
Śruba wolnych obrotów |
1,75 obr. |
Wolne obroty |
1500 ±100 |
Przednie koło |
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: 240 mm |
|
zacisk hydrauliczny |
Opona |
100/90-17 55S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa |
Tylne koło |
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 130 mm |
Opona |
130/90-15 66P |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa |
Łańcuch |
|
Zębatka przód |
14 |
Zębatka tył |
41 |
Ilość ogniw |
112 |
Luz łańcucha |
20-30 mm |
Przykładowe oznaczenie |
DID520DM; RK520KZ6 |
Materiały eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
14,5 l (w tym 3 l rezerwa) |
Pojemność układu chłodzenia |
1,2 l |
Płyn chłodzący |
b.d. |
Olej silnikowy |
1,2 l (całkowita - 1,3 l); SAE 10W40 API SE-SG |
Olej przekładni głównej |
n/d |
Płyn hamulcowy |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
317 ml/goleń; olej SAE 10 |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
n/d |
Akumulator |
12V 6Ah |
Alternator |
- |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
NGK: CR8EH-9 przerwa: 0,8-0,9 mm |