Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
1099 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
87,5 x 91,4 mm |
Moc |
50 kW (68 KM) przy 5500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
97 Nm przy 3000 obr/min |
Stopień sprężania |
8,5x1 |
Ciśnienie w cylindrze |
981 - 1373 kPa |
Przeniesienie napędu |
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
4 |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna |
160 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
6 s |
Zużycie paliwa |
5,6 - 9,5 l/100km |
Wymiary
|
|
długość |
2376 mm |
szerokość |
791 mm |
wysokość |
1200 mm |
prześwit |
b/d |
wysokość siedzenia |
660 mm (94-96r.: 690 mm) |
rozstaw osi |
1651 mm |
Pochylenie główki ramy |
57˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
242 kg/245 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
482 kg |
Gaźnik (2
szt.) |
|
Typ |
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 36 mm |
Dysza główna przód/tył |
-/- |
Dysza biegu jałowego |
42 |
Poziom pływaka |
9,2 mm |
Śruba wolnych obrotów |
2,75 obr. |
Wolne obroty |
- ±100 |
Przednie koło
|
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
110/90-19 62 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm |
Opona |
170/80-15 77 H |
Zalecane ciśnienie |
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa) |
Materiały
eksploatacyjne |
|
Paliwo Pojemność zbiornika |
Etylina 95 (min. 91 oct.) 13,0 l |
Olej silnikowy |
SAE 10W40 API SE-SF 2,9 l (3,1 l z filtrem; całkowita 3,8 l) |
Olej przekładni głównej |
SAE 80W 130 ml (całkowita 150 ml) |
Układ chłodzenia |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) 2,2 l (w tym 0,34 l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn hamulcowy |
DOT 4 |
Płyn układu sprzęgła |
n/d |
Olej w zawieszeniu przednim |
SAE 10W 447,5 ml/goleń od 1992: 451,5 ml/goleń |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim |
n/d |
Świece zapłonowe |
standard: NGK: DPR7EA-9, DENSO: X22EPR-U9 2 szt./cyl.; przerwa: 0,8-0,9 mm |
Akumulator |
12V 14Ah |
Alternator |
329 W przy 5000 obr/min |