Dane techniczne

Honda Shadow VT750C2 ACE* (1997-2003)

POWRÓT

Pojemność cylindrów
745 ccm
Układ cylindrów
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚
Średnica tłoka/skok tłoka
79 x 76 mm
Moc
32,1 kW (43,6 KM) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
60.5 Nm przy 3000 obr/min
Stopień sprężania
9,0:1
Ciśnienie w cylindrze
1275 ± 98 kPa (13 ±1 kg/cm3)
Przeniesienie napędu
łańcuch 122L (DID 525V8)
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, sterowane mechanicznie
Ilość przełożeń skrzyni biegów
5
Rozrząd
OHC, łańcuchy rozrządu
Zawory
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy)
Luzy zaworów
ssące 0,13-0,17 mm, wydechowe 0,18-0,22 mm
Chłodzenie
wodne (ciecz chłodząca)
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
155 km/h (dane fabryczne)
Przyspieszenie 0-100km/h
8,4 s
Zużycie paliwa
b/d
Wymiary
 
długość
2450 mm
szerokość
980 mm
wysokość
98-00 1135 mm; 00>1110 mm
prześwit
145 mm
wysokość siedzenia
700 mm
rozstaw osi
1615 mm
Pochylenie główki ramy
33˚50'
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
229 kg/246 kg
Dopuszczalna masa całkowita
416 kg
Gażnik (2 szt.)
 
Typ
VDFFG, VDFFJ, VDFEB, VDFEC, śr. gardzieli 34 mm
Dysza główna przód/tył
105/110
Dysza biegu jałowego
40
Poziom pływaka
7,0 mm
Śruba wolnych obrotów
2 1/4 obr.
Wolne obroty
1000 ±100 (Calif.** 1100 ±100)
Przednie koło
 
Hamulec
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm
 
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy
Opona
120/90-17 64S
Zalecane ciśnienie
200 kPa
Tylne koło
 
Hamulec
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm
Opona
170/80-15 77S
Zalecane ciśnienie
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa)
Materiały eksploatacyjne
 
Zbiornik paliwa
14 l ; w tym rezerwa 3,6l)
Pojemność układu chłodzenia
2,15 l (w tym 0,4 l zbiorniczek wyrównawczy)
Płyn chłodzący
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)
Olej silnikowy
wymiana 2,2 l (z filtrem 2,4l, całkowita 3,9 l); SAE 10W40
Filtry
filtr oleju - HF303; filtr powietrza - HFA1710
Olej przekładni głównej
n.d.
Płyn hamulcowy
DOT4
Amortyzator przedni
514 ml/goleń; zalecany olej SAE 15W
Akumulator
12V 14Ah
Alternator
345 W przy 5000 obr/min
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.)
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm

* ACE - "American Classic Edition"
** Wersja "California" z układem filtrowania odpowietrzenia zbiornika paliwa.


POWRÓT : DO GÓRY

Uwaga! Autorzy strony dołożyli wszelkich starań i dokonali wszelkich
możliwych weryfikacji, aby przedstawione tu dane były zgodne
z faktycznymi, nie mogą jednak gwarantować tego w 100%.