Dane
techniczne |
|||
Pojemność cylindrów |
745 ccm |
Układ cylindrów |
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka |
79 x 76 mm |
Moc |
32,1 kW (43,6 KM) przy 5500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy |
60.5 Nm przy 3000 obr/min |
Stopień sprężania |
9,0:1 |
Ciśnienie w cylindrze |
1275 ± 98 kPa (13 ±1 kg/cm3) |
Przeniesienie napędu |
łańcuch 122L (DID 525V8) |
Sprzęgło |
mokre, wielotarczowe, sterowane mechanicznie |
Ilość przełożeń skrzyni biegów |
5 |
Rozrząd |
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory |
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów |
ssące 0,13-0,17 mm, wydechowe 0,18-0,22 mm |
Chłodzenie |
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi |
|
Prędkość maksymalna |
155 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h |
8,4 s |
Zużycie paliwa |
b/d |
Wymiary |
|
długość |
2450 mm |
szerokość |
980 mm |
wysokość |
98-00 1135 mm; 00>1110 mm |
prześwit |
145 mm |
wysokość siedzenia |
700 mm |
rozstaw osi |
1615 mm |
Pochylenie główki ramy |
33˚50' |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi) |
229 kg/246 kg |
Dopuszczalna masa całkowita |
416 kg |
Gażnik (2 szt.) |
|
Typ |
VDFFG, VDFFJ, VDFEB, VDFEC, śr. gardzieli 34 mm |
Dysza główna przód/tył |
105/110 |
Dysza biegu jałowego |
40 |
Poziom pływaka |
7,0 mm |
Śruba wolnych obrotów |
2 1/4 obr. |
Wolne obroty |
1000 ±100 (Calif.** 1100 ±100) |
Przednie koło |
|
Hamulec |
tarczowy, średnica tarczy: 296 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona |
120/90-17 64S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa |
Tylne koło |
|
Hamulec |
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm |
Opona |
170/80-15 77S |
Zalecane ciśnienie |
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa) |
Materiały eksploatacyjne |
|
Zbiornik paliwa |
14 l ; w tym rezerwa 3,6l) |
Pojemność układu chłodzenia |
2,15 l (w tym 0,4 l zbiorniczek wyrównawczy) |
Płyn chłodzący |
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy |
wymiana 2,2 l (z filtrem 2,4l, całkowita 3,9 l); SAE 10W40 |
Filtry |
filtr oleju - HF303; filtr powietrza - HFA1710 |
Olej przekładni głównej |
n.d. |
Płyn hamulcowy |
DOT4 |
Amortyzator przedni |
514 ml/goleń; zalecany olej SAE 15W |
Akumulator |
12V 14Ah |
Alternator |
345 W przy 5000 obr/min |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.) |
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |