Dane techniczne

Honda VT700 C Shadow (1984-1985)

POWRÓT

Pojemność cylindrów
694,5 ccm
Układ cylindrów
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚
Średnica tłoka/skok tłoka
76,5 x 75,5 mm
Moc
45,6 kW (62 KM) przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
62 Nm przy 6000 obr/min
Stopień sprężania
9,6x1
Ciśnienie w cylindrze
1020 - 1420 kPa
Przeniesienie napędu
przegub Cardana, wał napędowy
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie
Ilość przełożeń skrzyni biegów
6 (5 + nadbieg)
Rozrząd
OHC, łańcuchy rozrządu
Zawory
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy)
Luzy zaworów
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów
Chłodzenie
wodne (ciecz chłodząca)
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
- km/h (dane fabryczne)
Przyspieszenie 0-100km/h
- s
Zużycie paliwa
- l/100km
Wymiary
 
długość
2190 mm
szerokość
860 mm
wysokość
1200 mm
prześwit
150 mm
wysokość siedzenia
760 mm
rozstaw osi
1525 mm
Pochylenie główki ramy
32˚
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
211 kg/225 kg
Dopuszczalna masa całkowita
395 kg
Gażnik (2 szt.)
 
Typ
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 36 mm
Dysza główna przód/tył
-/-
Dysza biegu jałowego
--
Poziom pływaka
7,5 mm
Śruba wolnych obrotów
-- obr.
Wolne obroty
1000 ±100
Przednie koło
 
Hamulec
dwie tarcze, średnica tarczy: 336 mm
 
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy
Opona
110/90-19 62 H
Zalecane ciśnienie
225 kPa
Tylne koło
 
Hamulec
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm
Opona
140/90-15 70 H
Zalecane ciśnienie
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa)
Materiały eksploatacyjne
 
Zbiornik paliwa
12,5 l  (12 l od 1986); w tym rezerwa 2,0l)
Pojemność układu chłodzenia
1,7 l (w tym - l zbiorniczek wyrównawczy)
Płyn chłodzący
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)
Olej silnikowy
3,0 l (całkowita 3,5 l); SAE 10W40
Olej przekładni głównej
130 ml (całkowicie 150 ml) ; SAE 80W
Płyn hamulcowy, płyn układu włączania sprzęgła
DOT4
Amortyzator przedni
470 ml/goleń; olej AFT ( SAE 10W)
Ciśnienie w amortyzatorze przednim
0-40 kPa
Akumulator
12V 16Ah
Alternator
340 W przy 5000 obr/min
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.)
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9
przerwa: 0,8-0,9 mm

POWRÓT

Uwaga! Autorzy strony dołożyli wszelkich starań i dokonali wszelkich
możliwych weryfikacji, aby przedstawione tu dane były zgodne
z faktycznymi, nie mogą jednak gwarantować tego w 100%.