Dane techniczne

Honda VT1100 C Shadow (1985-1986)

POWRÓT

Pojemność cylindrów
1099 ccm
Układ cylindrów
V-Twin, kąt rozwarcia 45˚, czopy przestawione o 90˚
Średnica tłoka/skok tłoka
87,5 x 91,4 mm
Moc
57,7 kW (78,4 KM) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
98 Nm przy 4500 obr/min
Stopień sprężania
9,0x1
Ciśnienie w cylindrze
1100 - 1500 kPa
Przeniesienie napędu
przegub Cardana, wał napędowy
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie
Ilość przełożeń skrzyni biegów
5 (4 + nadbieg)
Rozrząd
OHC, łańcuchy rozrządu
Zawory
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy)
Luzy zaworów
nie dotyczy - hydrauliczne kasowanie luzów
Chłodzenie
wodne (ciecz chłodząca)
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
186 km/h (dane fabryczne)
Przyspieszenie 0-100km/h
5,6 s
Zużycie paliwa
4,5 - 9,5 l/100km
Wymiary
 
długość
2325 mm
szerokość
810 mm
wysokość
1230 mm
prześwit
135 mm
wysokość siedzenia
750 mm
rozstaw osi
1610 mm
Pochylenie główki ramy
57˚
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
245 kg/264 kg
Dopuszczalna masa całkowita
b/d 
Gaźnik (2 szt.)
 
Typ
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 36 mm
Dysza główna przód/tył
-/-
Dysza biegu jałowego
--
Poziom pływaka
9,0 mm
Śruba wolnych obrotów
3,0 obr.
Wolne obroty
1000 ±100
Przednie koło
 
Hamulec
dwie tarcze, średnica tarczy: 336 mm
 
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy
Opona
110/90-18 61 H
Zalecane ciśnienie
225 kPa
Tylne koło
 
Hamulec
bębnowy, średnica robocza szczęk: 180 mm
Opona
140/90-15 70 H
Zalecane ciśnienie
225 kPa (z pasażerem/obciążeniem 280 kPa)


Materiały eksploatacyjne
 
Paliwo
Pojemność zbiornika
Etylina 95 (min. 91 oct.)
15,0 l
Olej silnikowy
SAE 10W40 API SE-SF
3,3 l (całkowita 3,8 l)
Olej przekładni głównej
SAE 80W
130 ml (całkowita 150 ml)
Układ chłodzenia
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)
2,2 l (w tym 0,34 l zbiorniczek wyrównawczy)
Płyn hamulcowy
DOT 4
Płyn układu sprzęgła
DOT 4
Olej w zawieszeniu przednim
SAE 10W
415 ml/goleń
Ciśnienie w amortyzatorze przednim
0-40 kPa (maksymalnie 300 kPa)
Świece zapłonowe
standard: NGK: DPR7EA-9, DENSO: X22EPR-U9
2 szt./cyl.; przerwa: 0,8-0,9 mm
Akumulator
12V 16Ah
Alternator
329 W przy 5000 obr/min

POWRÓT : DO GÓRY

Uwaga! Autorzy strony dołożyli wszelkich starań i dokonali wszelkich
możliwych weryfikacji, aby przedstawione tu dane były zgodne
z faktycznymi, nie mogą jednak gwarantować tego w 100%.